måndag 1 maj 2017

Inlägg nr 200

Kan knappt förstå att det redan är Maj. I Sverige lyser solen och vårvärmen med sin frånvaro.

Idag är det min tur att inspirera på Simply Magnolia och temat Lace or Button
Naturligtvis så var jag "tvungen" att ha både spets och knapp ;)


Stämpel: Tilda with an anchor SM12
Färgläggning: Distress markers
Designpapper: Bo Bunny
Dies: Doily, Fjäril och ramen runt Tilda kommer från Wish (liknande Aliexpress)
Övrigt: Vit gelroll penna, vit enamel pulver, 2 vita knappar, spets, ljusrosa blommor, ostduk och chalkad med walnut stain. De två understa lagren med designpappren har jag sytt fast på maskin med raksöm.




Tack för att du tittade in. Jag hoppas att du följer på oss i utmaningen på Simply Magnolia denna månaden.

Kram
Malin

Psst på lördag ska jag och några tjejkompisar sticka iväg på en mini scrapbookingmässa. Den ända mässan i Sverige som Magnolia är på. Så vi får se vad som lyckas följa med hem kanske redan i nästa blogginlägg :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar