lördag 15 oktober 2016

Favoritstämpel

Har du någon favorit Magnolia stämpel? Då tycker jag att du ska hänga på utmaningen hos Marvelous Magnolia.  Själv har jag kommit in i julkortstänket och denna underbara Tilda Stämpel är min favorit <3 Kolla in mina vänners inspirationskort i DT Romance, HÄR.

Stämpel: Tilda with the little snowy - Magnolia, Bakgrundsstämpeln är Magnolias - Old swedish church
Papper: Akvarellpapper Lana 300g HP GS
Färgläggning: Distress refiler och markers
Textstämpel: Merry christmas- Gummiapan.se

Grangirlangen är från Magnolias Doo Hickey club kit volum 2
Övrigt: Som snö har jag använt Wink of Stella clear, på ögonen har jag 3D glossy. Har använt vit gesso på girlangen. Alla kanter är chalkade med walnut stain.





Detta kort kommer jag att ha kurs i på Scrappwebs scrapträff i Halmstad, Sverige 21/10 kl 19.00
Där kommer vi att färglägga motivet och sen sätta ihop det till ett kort. 

Nu gäller det att njuta av hösten och timmarna man lyckas få i pysselrummet, så julkorten blir klara innan jul.
Ha en underbar dag, Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar