tisdag 26 juli 2016

Lili of the valley kort

Äntligen har det kommit massor av sol och värme till Sverige och jag passar på att lagra D-vitamin. Hoppas ni också har en underbar sommar.

Jag har färglagt mina nya "Lili of the valley" stämplar som jag fick i födelsedagspresent. Det gällde ju att passa på när det var lite sämre väder. Men här kommer en bild kavalkad...

Stämplar: Lili of the valley, ni hittar dem HÄR
Wedding couple (brudparet)
Man's best friend  (pojke och hund på bänken)
You're a star (flickan med stjärnorna och nallen och kaninen)
Little Nurse (flickan som sjuksköterska)

Färgläggning: Distress markers och ink refil och någon Tombow marker
har använt lite klar wink of stella och även 3D glossy på några detaljer.




Textstämpeln kommer från Kaiserkraft clear stamps som kom ut under våren -16
Designpapperna är från Maja design Autumn serie
Ramen är gjord i lera i en silikon form. vet dock ej märket. 



Designpapper är från Maja design
Jag har inte bestämt än om jag ska ha en text på framsidan av kortet. Så jag avvaktar tills jag ska använda det ;)





Plåsterna är stämplade med Gummiapans plåster stämpel och sen färglagt med distress ink refil.
Texten "Get well" är klistermärke
Designpapper är från Maja Design



Önskar er en fortsatt bra sommar
Kram Malin

Ps Kul om vi ses på Pysseltagens sommar jippo 31/7 i Örkelljunga, Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar